אני חושב שיש לי ברפס באיבר המין...
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ואני לא יודע אם כן זה לפעמים מגרד לי וזה אדום וקצת שורף ובא מידי פעם מה אני צריך לעשות? ואם יש לזה תרופה שזה עובר או ה תמיד נשאר?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חסוי, 1. אם אתה חושש שזה הרפס אז בראש וראשונה כדאי לך לאשש או לשלול זאת (למשל ע"י בדיקת רופא בזמן הופעת הפריחה ו/או שליחת דם לבדיקת נוגדנים להרפס). 2. אם יתברר שאמנם מדובר במחלה זו הרי ריפוי מוחלט איננו אפשרי (בשלב זה) אך קיימות תרופות (כגון אציקלוויר) שעשויות לקצר את מישכו של כל התקף ואת עוצמתו. הרבה בריאות אפי