תוצאות בדיקת דם מראות קדחת q

דיון מתוך פורום  מחלות זיהומיות

06/11/2018 | 12:17 | מאת: אפ

בחודש יוני האחרון היה לי חום למשך שבועיים ונמצא שיש לי cmv. לפני שבוע עשיתי בדיקות דם שהראו שיש לי קדחת q. יש לציין שאני מרגישה טוב... בלי חום, ועשיתי בדיקות דם כי אני חושבת להכנס להריון. תוצאות הבדיקות: q fever phase 2 igm - חיובי q fever phase 1 igm - שלילי q fever phase 1 igg- 400 q fever phase 2 if- 1600 מה אומרות הבדיקות? האם זו קדחת כרונית? בהינתן שאני מרגישה טוב ובלי חום, האם צריך אנטיביוטיקה? מה המשמעות לגבי הכניסה להריון? האם יש בעיה? בגלל ה cmv אני מחקה חצי שנה להריון, שמסתיימות בדצמבר, אבל מה המשמעות עכשיו עם ה q fever?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אפ, בדיקות הדם שצרפת מעלות חשד שנדבקת מתישהו בחיידק שגורם לקדחת Q. יחד עם זאת, עדיין לא ברור לי מדוע עשית את הבדיקה - זו איננה בדיקה שגרתית לנשים לפני כניסה להריון. כך או כך, את יכולה לחזור על הבדיקה בדצמבר. הרבה בריאות אפי

06/11/2018 | 21:37 | מאת: אפ

תודה על התשובה. הייתי אמורה לעשות את הבדיקה ביוני כשהחום לא ירד לי.. אך בסוף לא עשיתי אותה והבדיקה וההפניה נשארה כנראה במערכת. עכשיו שעשיתי את הבדיקות דם, כנראה שבמעבדה לקחו גם את ההפניה הישנה. בכל מקרה עכשיו יש לי את המידע הזה והשאלה מה לעשות איתו. האם לקחת אנטיביוטיקה? האם לבצע אקו לב? זו הדבקה ישנה או חדשה? באם בדצמבר הבדיקות ישארו זהות, מה זה אומר? עדיף לא להכנס להריון עד שהנוגדנים יורדים?

שלום אפ, אני הייתי חוזר על הבדיקה לפני קבלת החלטות כלשהן. הרבה בריאות אפי

10/12/2018 | 14:35 | מאת: בלההה

שלום, לפני כחצי שנה אושפזתי במשך שבועיים עקב מחלת הQ FEVER קיבלתי טיפול אנטיביוטי במשך שבועיים ולאט לאט התחלתי לחזור לשגרה. לאחר כחצי שנה נשלחתי לבדיקה חוזרת של המחלה ואלו התוצאות: Q Fever Phase 2 IgG- גדול מ1600 Q Fever Phase 2 IgM-חיובי Q Fever Phase 1 IgG-גבולי Q Fever Phase 1 IgM-חיובי האם הטיפול היחיד הוא אנטיביוטיקה לזמן ממושך או שישנם טיפולים אחרים המוצעים כיום? כיצד המצב ישפיע על בריאותי והאם אוכל להיכנס להריון בשנים הקרובות? תודה על העזרה!

מנהל פורום מחלות זיהומיות