טיסה עם מחלת הנשיקה.
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! כבר שבוע שאני חולה במחלת הנשיקה (הוכח לאחר בדיקות מעבדה). ובעוד שבועיים + אני אמור לטוס לחו"ל למשך 9 ימים. האם יש איזושהיא סכנה בגלל הפרשי לחצים של הטיסה או כל סיבה אחרת? האם עלי לקחת איזו תרופה להקלה לפני הטיסה ואו למשך השהייה בחו"ל? בכבוד רב!!
שלום מוטי, קשה לי לצפות איך תרגיש בעוד שבועיים, אך עקרונית (ומתוך הנחה שמצבך הקליני ישתפר) לא צריכה להיות לך בעיה עם טיסה באותה עת (ובקשר לתרופות- אין עדיין כאלו כנגד הנגיף הספציפי - EBV- שגורם בדרך כלל למחלת הנשיקה). הרבה בריאות אפי