c.m.v
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב. לאחר חודש וחצי,בבדיקות דם i.g.m חיובי. מידי פעם תסמינים המזכירים את המחלה בראשיתה למרות שעקרונית יש שיפור. שאלתי מתייחסת בעיקר לכללי ההתנהגות בבית ובעיקר עם רעייתי(אנו בני 48 ). כמה זמן עלולה להתקבל תשובה חיובית והאם יש לכך השלכות על התסמינים אותם אני חש מעת לעת? תודה וגם על תשובותיך עד כה.
שלום י.ב.א, 1. קשה לדעת אם יש קשר בין התסמינים העכשוויים שלך לבין הזיהום ב- CMV שממנו סבלת לפני כחודש וחצי- אך יש כאלו המקשרים בין השניים. 2. ה- IgM עשוי להשאר חיובי עוד מספר חודשים (ובמקרים מסוימים גם שנים). 3. לגבי אשתך- אם היא לא בהריון, ואיננה סובלת מדיכוי של מערכת החיסון שלה- אינני חושב שעליכם לשנות את הרגלי החיים שלכם בעקבות הנתונים הקליניים או המעבדתיים הנ"ל. הרבה בריאות אפי