דלקות גרון מספר פעמים בשנה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני סובל פעמים רבות בדלקות גרון . תמיד שאני עושה בדיקות דם+משטח גרון התשובות תקינות, ובסופו של דבר תמיד אני מקבל אנטיביוטיקה ומפסיד ימים רבים (כשבוע) בעבודה. שאלתי היא מהם הדרכים למניעה בזמן החורף של מחלות אלו? חלק מהרופאים אומרים לי לקחת מולטיויטמין וחלק ממליצים רק ויטמין C . (ראיתי שבמולטיויטמין יש רק 60 מ"ג של ויטמין C )... אודה לך באם תוכל להמליץ לי משהו שאוכל לקחת על בסיס יומי? ומהם הכמויות היומיות המומלצות ליום מהויטמינים הבאים : ויטמין C , אכינציאה, פרופוליס וכ"ד. אודה על תשובה מלאה בתודה מראש ניר
שלום ניר, לצערי א י נ נ י מכיר טיפול אלטרנטיבי (לרבות בויטמין C) שהוכיח את יעילות במניעת דלקות גרון חיידקיות. הרבה בריאות אפי