עזרה בחיידק ברוצלה....
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יצא לי לשתות חלב עזים לא מפוסטר לפני בערך חודשיים . אין לי משהו מיוחד בגוף , חוץ מקצת כאבים בשרירים ברגליים שאני לא יודע אם זה קשור . מה הסימפטומים למחלה והאם זה שלקחתי מהרופאה בדיקה לברוצלה שנקראת brucella abs תעזור לפעינוח המחלה אם בכלל קיימת.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נועם, 1. על תסמיני מחלת ה'ברוצלוזיס' תוכל לקרוא באתרים שונים, למשל https://www.phc.org.il/%D7%A7%D7%93%D7%97%D7%AA-%D7%9E%D7%9C%D7%98%D7%94/ 2. בדיקת נוגדנים ל'ברוצלה' תוכל לסייע באבחנה. הרבה בריאות אפי