קלמידיה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בן זוגי זה 4 שנים ערך בדיקות למחלות מין -לבקשתי . לחרדתי גילינו כי IGA חיובי בעוד שIGG PCR יצאו שלילי. לאור תשובות אלו -גם אני עשיתי בדיקה זו על כל מרכיביה- יצא שלילי. שאלותי: 1. האם זה אומר שבגד בי לא מזמן?(לאור תשובות אלו?) 2.כיצד אני לא נידבקתי ממנו?(הבנתי שניתן להדבק גם אם אין זיהום פעיל בחידק) 3.כיצד אני נוהגת עימו בעתיד? קונדום? עד מתי? (אני פוחדת להדבק). תודה רבה
שלום ענת, 1. לא בהכרח (ראי את תשובתי הקודמת לפני מספר דקות לרונן). 2. כיוון שלא בהכרח יש לו עצמו זיהום פעיל בחיידק זה (כנ"ל). 3. גם לשאלה זאת אין לי תשובה משכנעת כיוון שאין לי כל הוכחה שיש (או שהייתה) לו מחלת מין כלשהי. הרבה בריאות אפי