בהמשך לשאלתי...
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, נתתי לך רקע לערכים הלא תקינים. רק שאלתי אם המצב הפיך, האם ניתן להתאושש מהמצב הנ"ל? לא ביקשתי כמובן הבטחות רק את דעתך. האם הכבד יכול להתאושש? אודה על כנותך בברכה חני
שלום חני, עקרונית הכבד הוא אבר עם יכולת התאוששות טובה, אך אני חוזר על דברי (שלא היו נסיון התחמקות ממתן תשובה) שכדאי לכם לחפש סיבה נוספת לפגיעה בכבד (סיבה כזאת שבה ניתן יהיה לטפל) ולא לתלות את כל "האשם" בהפטיטיס C. הרבה בריאות אפי
שלום אפי. תודה לך על כנותך. הרופאים טוענים שמדובר ב- VOD ושאין טיפול לכך. למעשה לא מטפלים בזה. בנוסף לכך, הם טוענים שהערכים כ"כ גבוהים שהכבד לא יוכל להתאושש וכי זה סופני. האם יש טיפול לVOD ?