הפטיטיס C
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ברצוני לדעת איזה טיפול נותנים כיום לטיפול בנגיף זה? האם זה טיפולים קשים ומה התופעות לוואי שלהם? איך נוצרת הדבקה של נגיף זה?האם רק ע"י דם אן גם ע" רוק? האם אפשר לחיות עם נגיף זה ללא טיפול? מכיון שעד היום לא חשתי בשום דהר מלבד תוצאות של בדיקת דם תפקודי כבד מוגדלים שזה כבר למעלה מעשר שנים ורק בשנה זו עשיתי בדיקת דם והתגלה נגיף זה. אשמח לקבל תשובה טלי
שלום טלי, אני מציע לך ללחוץ על הקישורית משמאל, כמו גם להכנס לאתר http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Article/xID/3538/xCT/12 ולקרוא על המחלה ועל הטיפול בה, ואם יוותרו לך שאלות נוספות בנושא אשמח לענות עליהן. הרבה בריאות אפי