דימום מאיזור הגרון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
:כל בוקר שאני קמה יש לי דימום כשמגיע ככל הניראה מהגרון היית אצל רופא א.א.ג . והוא אמר לי שהכול בסדר באיזור הגרון איפלו שם לי מטלית על הלשון אבל ניחנקתי מזה בנסוף נשלחתי לבדיקה במרפאת זבולון באיזור הקריות רצית לשאול מה שם הבדיקה ? ולשם מה מה אי אפשר לעשות ביופסיה על מנת לאבחן תמצב? ומימה יכול להופיע דימום עם גלי חום וצמרמרות ? והאם מדובר במחלה כול שהיא עם התסמנים הללו...??
שלום לירון, דימום מהגרון איננו סימן אופייני למחלה זיהומית כלשהי, ואני ממליץ לך להמשיך ברור ע"י רופא/ת א.א.ג. הרבה בריאות אפי