CMV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה כשנה וחצי אני "נשאית" CMV. הבדיקות האחרונות (התוצאות הגיעו היום) מראות: CMV-IGG>10AU/ML CMV-IGM BORDERLINE CMV-AVIDITY>30 הייתי שמחה לדעת מה זה אומר? האם אפשר להתחיל "לעבוד" על הריון??? תודה
שלום הדר, קימות דעות שונות בנוגע למועד "המותר" להכנס להריון לאחר זיהום חריף ב- CMV. אחת מהן ממליצה על המתנה של חצי שנה, השניה גורסת שיש להמתין עד שהי- IgM יהפוך לשלילי, ויש גם אחרות. אני ממליץ לך להתייעץ בנושא גם עם מומחי המרכז הרצי לייעוץ טרטולוגי בטלפון 02-6243669. הרבה בריאות אפי