שלבקת חוגרת/הרפס זוסטר
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בת 42 והופיעה אצלי המחלה לפני מספר ימים. ניגשתי לרופא קבלתי טיפול תרופתי. הפצעים מופיעים לי באזור המצח העין ופרוסים בחלקו השמאלי של הראש . נכון לעכשיו אני סובלת מכאבי תופת בכל החלק השמאלי של הראש מרגישה שקודחים לי במוח. בנוסף כאב עז באוזן שמאל והרדמות מידי פעם של הגפיים בצידו השמאלי של הגוף. אני סובלת מפוסטראומה הינני נכת צה"ל כמו גם מלווה אותי מחלת f.m.f . מה אני אמורה לעשות האם עליי לפנות לייעוץ נוירולוגי בשל הכאבים הללו שרק מתחזקים מיום ליום כמו גם האם לגשת לא.א.ג בגלל האוזן. לציין שבעבר היו לי דלקות אוזניים חריפות ודלקות חוזרות במערות הפנים. האם יש קשר סיבתי בין כל המחלות הללו. אני אובדת עצות .
שלום ורד, אכן, מומלץ לך יעוץ של רופא/ה נוירולוג/ית או מומחה/ית לרפואת כאב. הרבה בריאות אפי