שאלה בקשר לעכברת בבקשה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום וברכה..אשתי היתה לפני שבועיים ברמת הגולן בקיאקים ולפני כמה ימים הרגישה לא טוב אחרי בדיקה במיון הודיעו לה שחלתה בעכברת ונתנו לה אנטביוטיקה ושחררו אותה הביתה.שאלתי בבקשה האם ניתן להדבק במחלה גם לשאר בני הבית ולילדים כמו שפעת והאם צריך להמנע ממשהו מיוחד בקרבה עם אשתי?
שלום רועי, עכברת איננה נחשבת כמחלק מדבקת (דהיינו ככזו העוברת ישירות) מאדם לאדם. הרבה בריאות אפי
תודה רבה על התשובה המהירה..אז אם היא מכינה אוכל בשלב שהיא או חולה או אם אנחנן יושנים ביחד אין סיכון להדבקה?אין צורך לקחת טיפול מונע כלשהוא?
שלום רועי, הדבקה בעכברת ישירות מאשתך (למשל במהלך שינה משותפת) נחשבת כבלתי סבירה. הרבה בריאות אפי