התפרצויות חוזרות ונישנות של חיידק בפי הטבעת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנני סובל מספר שנים מחיידק המופיע מדי פעם בפי הטבעת וגורם לאודם חריף, לרגישות ולהרגשת שריפה במיוחד בעת יציאות. ללא טיפול - מתפתחים סדקים באורך של 3-4 מ"מ כ"א ואח"כ, תוך כאבים בלתי נסבלים, מתפתחים פצעים עם ראש מוגלתי. עם זאת בדרך כלל לאחר מריחת ג'נטטרים (משחה) החיידק נעלם למספר חודשים או שבועות אולם לאחרונה נראה כי רגישותו לג'נטטרים פחתה והוא לא נעלם גם אחרי ימים רבים של מריחת ג'נטטרים. בדיקת תרבית הראתה כאילו מדובר בחיידק מסוג "escherichia coli" אולם הטיפול שקיבלתי - "oflodex" ארבע מאות מ"ג ליום למשך 7 ימים לא הועיל בכלל וכנראה זה אינו החיידק הנכון. גם נסיון שעשיתי - ע"פי עצת הרופא - למרוח סינטומיצין 3% לא הועיל. אני מודאג מאד ואודה לכם מאד על הנחיותיכם לאיזה רופא מקצועי לפנות ואיזה טיפול או בדיקות עלי לבצע. בתודה, נעם.