הדבקות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום הייתי בבדיקה אצל רופא גסטרו שבצע לי בדיקה פנימית דרך פי הטבעת הכניס אצבע . לפני היתה מטופלת צהובה לגמרי .בהנחה שהרופא ביצע גם לה איזה שהיא בדיקה פנימית ,ובהנחה שהיתה לה איזה שהיא בעיה מדבקת הקשורה לכבד האם ניתן כך ,כלומר -בהכנסת אצבע לפי הטבעת -להידבק? { אחרי שבדק אותי הסתפק בשטיפת ידיים במים,ללא סבון,בלבד }
שלום אאא, בהנחה (הגיונית) שהרופא השתמש במהלך הבדיקה שלך בכפפה חד פעמית הרי שסיכוי ההדבקה הוא אפסי. הרבה בריאות אפי