כאבים עצביים בוגינה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשנתיים היתה לי התפרצות של הרפס בוגינה.כעבור חודש בערך הוירוס התפרץ שוב ומאז לא היתה לי שום התפרצות. מאז אותן התפרצויות אני חשה במעין כאבים פנימיים-עצביים באיזור שמפריעים לתפקוד היומיומי שלי! רצוי לציין שטופלתי באמצעות כדורים הומאופתיים בכדי למנוע התפרצויות חוזרות. נבדקתי אצל גניקולוגים שונים שאישרו שאין שום התפרצות של הרפס. מה ניתן לעשות בכדי לקבל טיפול הולם לתופעת הכאבים העצביים הללו שהותיר אחריו ההרפס?
שלום רונית, אני ממליץ לך להפנות את השאלה לרופא/ה נוירולוג/ית או למומח/ית לכאב. הרבה בריאות אפי