דגי ים כן או לא
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כמה תקופה ארוכה שאני נוהג לאכול דגי ים מאחר ומחקרים שונים הוכיחו שהם מועילים לבריאות ומונעים התקפי לב. לאחרונה נתקלתי בכמה מאמרים אשר מצביעים על כך שדגים זה המזון המזוהם ביותר ומכיל שלל רב של כימיקילים וכספית,במיוחד הדגים אשר נידוגים בחופי בארץ (דגי בריכות לא פחות ) האם יש להימנע מאכילת דגי ים ובריכות כדי למנוע נזק עתידי למערכות הגוף השונות? תודה
שלום אמיתי, היות והנזק שאתה מדבר עליו איננו קשור בזיהומים אלא ברעלים, אני ממליץ לך להפנות את שאלתך למומחה/ית בתחום זה. הרבה בריאות אפי