סטרפטוקוקוס B
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מתוכננת ללדת בניתוח קיסרי. ממה שהבנתי העובר עלול להידבק בחידק (במידה והוא קיים אצלי) במעבר בתעלת הלידה. האם תינוק יכול להידבק גם בהנקה מחלב האם? האם בכל זאת כדאי לי לבקש לבצע את הבדיקה לחידק?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיטל, הבדיקה לנוכחות חיידק הסטרפטוקוקוס מקבוצה B בנרתיק של האשה ההרה מקובלת לפני כל לידה, ובהחלט מומלצת. במקרה שהבדיקה יוצאת חיובית גם מומלץ לאשה לקבל (לפני ובמהלך הלידה הנרתיקית) טיפול אנטיביוטי מונע. לשאלתך השניה- החיידק איננו עובר במהלך הנקה. הרבה בריאות אפי