vהחיידק הטורף - דחוף
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע ה 30 להריוני . אני עובדת עם ילדים ונמצאת איתם במגע וקרבה רוב שעות היום מאוד נבהלתי לשמוע על החיידק האלים שתקף בגנים ואין לי עם מי לדבר בשעה זו . הייתי רוצה לדעת אם יש סיכוי לסיכון ( אם כן אולי עדיף לי להתרחק בנתיים הילדים) , ומהו. אשמח לתגובה בהקדם כי אני ממש דואגת . תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכל, החיידק הוא נדיר (הרבה יותר מתאונות דרכים!!!) ואני לא מוצא כל סיבה שתשני את אורחות חייך בעקבות ה"מיני-התפרצות" של 4 מקרי דלקת קרום המוח שנגרמו על ידו ושתוארו לאחרונה באמצעי התקשורת. הרבה בריאות אפי