כאבי גרון מתמשכים (חודשיים!!!)
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי כאבי גרון מזה כחודשיים - משטח גרון יצא "נקי" לגמרי. אין לי חום אבל הגרון ממשיך לכאוב בקביעות - יום חלש יותר - יום חזק יותר. אתמול בבוקר שמתי לב שהשקדים שלי "חוורים" לגמרי - והגרון מעט מאוד אדום - אין כל אפשרות שאודם זה ייתן עוצמה כזו של כאב - נגשתי מייד לרופאת אאג - לא מצאה כלום - אבל אני לא יכולה לבלוע רוק של עצמי - עד כדי כך הכאבים חזקים. היא שלחה אותי לעשות בדיקות דם שונות ומשונות - אבל בינתיים כלום לא עוזר לי - לא כדורי מציצה, לא ספריים לגרון ולא שטיפות עם מי סודה ומלח - תעזרו לי - תעשו טובה - אני בהריון חודש 7 לכן אין לי הרבה אופציות נוספות ממה שכבר עשיתי - אבל אשמח לשמוע השארות בנושא זה תודה רבה
שלום אלכס, אינני מוצא עדות לתהליך זיהומי במצב שאותו את מתארת, וממליץ לך להמשיך ברור ע"י רופא/ת א.א.ג. הרבה ריאות אפי