סכנת הידבקות בשלבקת חוגרת (הרפס)
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לכבוד ד"ר הלפרין אפרים שלום רב, שמי יונה ברצוני לשאול שאלה בקשר לסכנת הידבקות בשלבקת חוגרת של המחלה לתינוקות שעדין לא היה להם הבבואות רוח, ובכלל מה הסיכונים של הידבקות , וכמה זמן צריך לשמור .אני כבר בשלב של פצעיים , עדיין יש לי כאבים חזקים בצלעות בצד ימין תוך כמה זמן המחלה עוברת וכמה זמן מדבקת אחרים.
שלום יונה, בהמשך לתשובתי הקודמת, אדם שיש לו שלפוחיות טריות / עם נוזל של שלבקת עשוי להדביק אנשים אחרים, אך הסבירות להדבקה כזאת היא נמוכה (להבדיל מאבעבועות רוח שהיא מחלה מאד מדבקת). ברגע שכל הנגעים מתיבשים ומגלידים האדם איננו מדבק יותר. הרבה בריאות אפי