שלבקת חוגרת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 18 ויצא לי לפני שבועים הרפס ברגל ובגב באותו צד של הגוף....רציתי לדעת למה יצא לי ההרפס הזה?? אמרו יל שזה יוצא בגלל מחלות קשות .... אני יכולה להגיד שהייתי מקוררת מאוד ואז זה יצא לי....דברים כאלה יכולים לצאת בגלל מחלה כזאת או שהסיבה שההרפס יוצא זה מחלות קשות יותר כמו איידס וכדומה??? בבקשה תעזור לי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מודאגת, שלבקת חוגרת (הרפס זוסטר) יכולה להתפרץ בכל גיל (אצל אנשים שחלו בילדותם באבעבועות רוח), ו א י ן בהכרח קשר בין התפרצות כזאת לבין "מחלות קשות" (כגון איידס). הרבה בריאות אפי
תודה רבה על העזרה