מספר שאלות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הבנתי שבמחלת שריטת החתול, בד"כ מתנפחת בלוטת הלימפה הקרובה ביותר למקום השריטה. האם הגיוני שמחלה זו תגרום לנפיחות במספר בלוטות לימפה צוואריות (רק בצד אחד של הצוואר), גם אם השריטות/ נשיכות של החתול נעשו בעיקר בידיים וברגליים (ולא תגרום לנפיחות בבלוטה קרובה יותר, למשל בבית השחי)? האם נפיחות הבלוטות עשויה להיות הסימפטום היחידי של המחלה? כמה זמן עשויה להימשך נפיחות זו ? תודה רבה
שלום יעל, נפיחות רק בבלוטות לימפה צוואריות (ללא מעורבות של הבלוטות בבית השחי) כביטוי של מחלת שרטת החתול היא בהחלט אפשרית, יכולה להיות הביטוי היחידי של המחלה ולהימשך מספר שבועות, וגם להיעלם באופן עצמוני (ללא כל טיפול). הרבה בריאות אפי