שאלה בנושא תוחלת חיים של נשא איידס.
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה התוחלת החיים "הרשמית" של נשא איידס? האם זה נכון שהם יכולים לחיות חיים רגילים ושלמים כמו כל בן אדם נורמלי (כמובן בעזרת התרופות החדשות?) האם באמת זה כמו כל מחלה כרונית? מה בעצם קורה מרגע שמתחילים לחלות?
שלום אייל, לאחר הדבקה בנגיף ה- HIV, ובעזרת 'קוקטייל' תרופתי מתאים, יכולים נשאי הנגיף לא לחלות כלל באיידס, ולחיות עשרות שנים חיים כמעט נורמאליים (כשבמקרים רבים הבעיות הרפואיות שלהן הן רק אלו הקשורות בתופעות הלוואי הלא מעטות של התרופות שהם מקבלים). הרבה בריאות אפי