כאב גרון וסימפטום למחלת מין
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , לפני חודשיים קיבלתי מין אורלי מוגן שמיד אחריו התחלתי להרגיש צריבה בשתן. לאחר כבוע וחצי מין כאבי גרון לא מוכרים לי שנמשכים עד היום עם הרגשת צריבה בגרון . עשיתי את כל הבדיקות האפשריות כולל איידס לאחר 8 שבועות שיצאו שליליות . אני לא יודע מה לעשות , משתגע מדאגה והכאב גרון לא עובר לי . האם זה סימפטום מוקדם לאיידס א משהו אחר שלא גילו ? בתקופה הזו לא היה לי שפעת או חום או פריחות בגוף . תודה ....
שלום יוני, זה כלל לא נשמע כמו איידס, והעובדה שהמין האוראלי היה מוגן (בקונדום שלא נקרע, אני מניח), מורידה מאד אתהסבירות שהסימפטומים שלך קשורים באירוע זה. אני ממליץ לך אפוא להתייעץ על בעייתך עם רופא משפחה או אורולוג. הרבה בריאות אפי