בהמשך להודעתי סטרפטוקוקוס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום רב, אמי שוחררה ביום חמישי הביתה מבית-החולים לאחר pneumococus אבל ביום שישי בלילה היו לה כאבי תופת בחזה ובגב והחזרנו אותה שוב לבית-החולים,היא קיבלה זריקה לשיכוך, היום זה שוב חזר לה ועוד פעם נתנו זריקה,הרופא אומר שזה מצב נורמאלי לדלקת ריאות. האם יש עוד סיבות לכך? מה אלי לעשות כדי להיות בטוח בכך? האם אוכל להיתיעץ אם עוד רופאים פרטיים? אשמח לקבל פרטים לגבי רופאים במייל, בתודה נתי
שלום נתי, כאבים בחזה לאחר דלקת ראות יכולים לנבוע מהתהליך הדלקתי עצמו, אך יכולות להיות לכך גם סיבות אחרות כגון שבר בצלעות (עקב שיעול עז), פנוימוטוראקס (חדירת אוויר לרווח הפוטנציאלי בין הראות לעטיפת בית החזה), ועוד. המלצתי-בדיקת רופא/ת ראות (ואני לא מכיר מספיק רופאים בתחום זה כדי להמליץ לך עליהם). הרבה בריאות אפי