דלקת ריאות וכאבים - המשך
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום בבוקר יעצת לי לפנות לרופא המטפל בגלל כאבים בצד השמאלי בחזה, לאחר דלקת ריאות. כך עשיתי. לאחר צילום נאמר לי שיש שיפור בדלקת ריאות. אך ממה הכאבים? לא ממש ברור. יתכן שיש שבר בצלעות כתוצאה מהשיעול הממושך. מה דעתך? זה משהו שיכול לקרות? דרך אגב אני בת 37, בריאה בדרך כלל. תודה.
שלום מור, שבר בצלעות הוא בהחלט אפשרי (אם כי נדיר) בעקבות שיעול ממושך, אך ישנן גם סיבות אפשריות אחרות לכאבים באזור בית החזה- למשל דלקת נגיפית בשריר (הקרויה גם פלורודיניה) או פנוימוטורקס (חדירת אוויר למרווח שבין הראות למעטפת בית החזה). יש לציין כי את האפשרות הראשונה והשלישית לעיל ניתן היה לאבחן בצילום החזה. הרבה בריאות אפי