דלקת ריאות וכאבים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשלושה שבועות אובחנה אצלי דלקת ריאות (על פי צילום). הרגשתי טוב ותפקדתי, ללא חום וכאבים מיוחדים. הסימן היחיד המטריד היה שיעול, ואולי קצת חולשה. קיבלתי אוגמנטין ולאחר כחמישה ימים, מאחר ולא היה שיפור בשיעול, החליפו לי לרוקסו. לפני כיומיים סיימתי לקחת את הרוקסו עשרה ימים. עדיין אים שיפור בשיעול, והיום התחילו לי כאבים בצד שמאל - נראה כאילו בריאה השמאלית (שם אובחנה הדלקת). הכאב הוא חזק, כשאני משתעלת, אך גם כשאני עושה תנועות מסויימות. האם יתכן שזהו באמת כאב בגלל הדלקת בריאה? אני די מוטרדת מהעניין. תודה מראש