איידס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לך. ברצוני לשאול מספר שאלות: 1.מהי פטרת בפה ? 2.האם חוסר מצב רוח, עייפות ועצבנות יתר הם סימני להידבקות במחלה ? 3.מהו מספר הטלפון של תמיכה והסבר בנושא איידס ? בתודה מראש .
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלי1, 1. 'פטרת הפה' היא פטריה לבנה (הקרויה CANDIDA) שמכסה חלק מרירית הפה (למשל את הלשון או החניכיים). 2.אלו אינם סימנים של פטרת הפה (אם לכך כוונתך), אך ייתכן שהשילוב של סימנים אלו עם 'פטרת הפה' מעיד על הדבקה בנגיף ה- HIV (אם לכך כוונתך). 3. נסה באתר http://www.aidsisrael.org.il/hebrew/4_2.asp?articleID=21 הרבה בריאות אפי