האם אפשר להדבק בצהבת ב ו סי ברוק ולכמה זמן תקף החי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
1 האם אפשר להדבק בצהבת ב ו סי ברוק או נשיקה ? 2 לכמה זמן תקף החיסון לצהבת בי וסי והאם אחרי 10 שנים מספיק חיסון דחף או שוב 3 פעמים .....?
שלום אנונימי, 1. הדבקה בנגיפים הנ"ל דרך רוק בלבד איננה סבירה (גם אם היא אולי אפשרית מבחינה תיאורטית). 2. התגובה לחיסון כנגד הפטיטיס B היא אינדיבידואלית ושונה מאדם לאדם: אם רמת הנוגדנים בגופך לאחר החיסון (המלא = 3 זריקות) נמוכה מ- 10 יחידות, אזי אתה צריך זריקת דחף (אחת בשלב הראשון, אך אם כתוצאה מזריקת דחף זאת עדיין רמת הנוגדנים נשארת נמוכה יש להשלים את כל הסדרה של 3 זריקות). 3. אין חיסון כנגד הפטיטיס C. הרבה בריאות אפי