פריחה באיזור הגניטלי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
גרד אדמומויות ונפיחות באיזור הגניטלי, רופא נשים רשם טבעקוטן וטבליות וגינליות אולם במשטח הסתבר שאין פטריה, לאחר מכן ג'ל זיבודל וקרם תריאולון. אכן יש שיפור משמעותי כבר לאחר יומיים, אולם כעת הופיעה לי פריחה קלה על החזה.. האם מדובר בבעיית בזיהום שדורש הפניה לרופא עור?
לקריאה נוספת והעמקה
אציין כי יש לי בבית חתול פרסי שעיר, האם יתכן ומדובר בתופעה אלרגית???
שלום חגית, זה לא נשמע בהכרח כמו מחלה זיהומית, ואני בהחלט חושב שכדאי שתיבדקי גם ע"י רופא/ת עור. הרבה בריאות אפי