שוב שאלות הרפס..ממש מכת מדינה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
-האם יש נסיונות לפתח חיסון? האם זה אפשרי בכלל? כי כבר יש לאבעבועות רוח ואלו וירוסים קרובים.. אם כן האם יש הערכה מתי יתחיל לפעול החיסון? -מאיזה שלב של ההתפרצות\עקצוץ הוירוס נמצא ברוק? -שמתי לב כשאני מורחת זובירקס כשיש עקצוץ אז הוא מתחזק לעקצוץ רציני. האם היא מזרזרת התפרצות הפצע? זה טוב או רע? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום א, 1. לא סביר שיהיה חיסון זמין במהלך השנים הקרובות. 2. בשלב מוקדם. 3. לא סביר שמשחת הזווירקס מזרזת את התפרצות הפצע, אבל מצד שני קיים ויכוח האם היא מעכבת את הופעתו (או את משכו) באופן משמעותי. הרבה בריאות אפי