HSV 2
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כשבועיים החלו להופיע אצלי על איבר המין שלפוחיות (גלעים). זאת הפעם הראשונה שהדבר קורה לי. אין לי שום כאבים, צריבות וכד', אך עם זאת הם ממשיכים להופיע. אנני יודע מה קורה או לפחות מה לעשות כרגע. האם זה באמת יעבור תוך מקסימום (כמתואר באתר של 3 שבועות) או שעלי לצפות והתפתחות גרועה יותר? מה לעשות?
שלום אדם, לא ברור לי משאלתך כיצד בוצעה האבחנה של HSV2, אך אם אמנם מדובר באבחנה נכונה יש לצפות ש"הפריחה" תחלוף תוך מספר ימים/שבועות. הרבה בריאות אפי