בלוטת לימפה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום קראתי שבלוטות לימפה שמוגדלות כתוצאה מזיהום הן רגישות למגע וניתן להזיז אותן מתחת לעור. השבוע הייתה לי התקררות שכללה גם כאבי גרון ובנוסף הרגשתי בלוטה, רק בצד אחד של הצוואר קצת מתחת לאוזן שלא כואבת שנוגעים בה (אך כן כואב באיזור שלה מפעם לפעם בלי קשר למגע) וגם די קבועה, כלומר לא זזה מתחת לעור. האם עדיין הגיוני לחשוב שמדובר בבלוטה כתוצאה מההתקררות או שלא כך נראית בלוטה מסוג זה? האם העובדה שאני בודקת כל הזמן מה מצב הבלוטה ונוגעת בה עשוי לגרום לה לגדול/לשנות את אופיה/לא להיעלם? מקווה שהסברתי את עצמי מספיק טוב... תודה
שלום איילת, סביר שבלוטת הלימפה שתארת גדלה כתוצאה מההתקררות שלך, והעובדה שאת נוגעת בה לא אמורה לגרום לה לגדול/לשנות את אופיה/לא להיעלם (אבל כמובן שאם הבלוטה תשאר מוגדלת זמן רב לאחר חלוף ההתקררות יהיה עלייך לחפש סיבה אחרת לכך). הרבה בריאות אפי