צהבת C
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בהמשך לתשובתך מהבוקר, בהנחה שאינני נשא ואינני חולה , האם מעמדי ביחס למחלה הוא כשל אדם בריא? האם לאנשים שסביבי (אשתי, ילדי) יש סיכון כלשהו ? אני תורם דם בקביעות כל מס' חודשים, האם בנק הדם לא היה מודיע לי לחדול מתרומותי ? תודה מראש, עדי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עדי, 1. ראה את תשובתי לשאלתך הראשונה למטה. 2. לגבי אשתך וילדיך- אין הבדל בינם לבין שאר האוכלוסיה בנוגע לסיכוייהם לחלות במחלה בעתיד. 3. שאלה זאת עליך להפנות לבנק הדם. הרבה בריאות אפי
ברצוני לקבל רשימת האתרים,מאמרים, איפה שאקבל אינפורמציה על המחלה