צהבת C
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לקראת טיפול כירורגי נתבקשתי לבצע בדיקת דם לצהבת בבדיקה התקבלה תוצאה LAW הפטיטיס C שאלתי מה משמעות התוצאה ? אציין כי לפני מס' שנים קיבלתי תוצאה דומה שלאחריה ביצעתי ביקה נוספת בבי"ח רמב"ם אשר תוצאותיה היו תקינות
שלום עדי, אני מניח שהבדיקה שביצעת היתה לנוגדנים לנגיף ההפטיטיס C- דבר המעיד על אפשרות שנדבקת בעבר בנגיף זה אך לא בהכרח על כך שאתה נושא אותו בגופך כיום או שאתה חולה כתוצאה מכך. אם אתה רוצה לשלול את שתי האפשרויות האחרונות עליך לבצע בדיקת 'הפטיטיס C אנטיגן' או PCR. הרבה בריאות אפי
בהנחה שאינני נשא ואינני חולה, האם מעמדי ביחס למחלה זו הוא כמו של כל אדם בריא ? , או שמא אני ו/או סובבי (לדוגמא אשתי) חשופים למחלה יותר מאחרים ? תודה עדי