חזרת
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הנני בן 32 - עפ בדיקת דם שעשיתי לא הייתה לי חזרת מעולם. רופאת המשפחה המליצה לי לעשות חיסון, שמעתי שמחלה זו עלולה לפגוע בפריון, עדיין אין לי ילדים ואני מתכנן לעשות בעתיד. האם כדאי לקחת חיסון ואם כן (גם אם לא) האם חיסון יכול לפגום בפוריות?!?!? תודה
שלום רון, כמעט כל הילדים במדינת ישראל מתחסנים כנגד חזרת ללא סיבוכים, אבל ההחלטה האם לך כדאי גם כן לעשות זאת (בגילך) היא בידך בלבד, ואינני יכול לתת לך המלצות בנידון. לעצם שאלתך, אינני מכיר מחקר איכותי שהוכיח שחיסון זה פוגע בפוריות. הרבה בריאות אפי