IGM בבדיקות הדם
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לד"ר הלפרין, לפני כ- 8 חודשים חליתי בוירוס ה-EBV . בבדיקות הדם שעשיתי לפני כ- 5 חודשים ה- IGM שלי עדיין חיובי. כרגע אני מחכה לתוצאות של בדיקות הדם שהנעשו ב- 15/2(תשובה תהיה רק בתחילת מרץ). רופא המשפחה שלי אמר שאם ה- IGM שלי עדיין חיובי אז יש חערוך בדיקות מקיפות בביה"ח. שאלתי היא, מה הפרוש של ה- IGM מבחינת המערכת החיסונית והאם יש מקום לדאגה. מעבר לכך, האם זה הגיוני שעדיין השרירים שלי בגוף כואבים כתוצאה מהמחלה למרות שעברו 8 חודשים(כאב של מכה יבשה) ??
שלום בר, קיימות טענות שזיהום ב- EBV עשוי להמשך חודשים (ואף שנים) ולהתבטא בחולשה וכאבי שרירים ('תסמונת העייפות הכרונית'), ויכול להיות שגם אתה "הצטרפת" לאחרונה לקבוצה של חולים כאלו, דבר היכול גם להסביר את העובדה שה- IgM שלך עדיין חיובי. הרבה בריאות אפי