חיסון צהבת B
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התחלתי לעבוד בקופת חולים ואני נדרשת לעבור חיסון לצהבת B (למרות שתפקידי לא רפואי ולא כולל מגע פיסי עם חולים..). יש לי שתי שאלות: 1. עברתי כריתת טחול לפני שלושה חודשים. האם אין מניעה להתחסן?! 2. אני מנסה להיכנס להיריון. האם החיסון בעייתי במידה וכבר הריתי? תודה על תשובתך שיר
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שיר, 1. אין (ודרך אגב, האם חוסנת כבר כנגד פנומוקוקוס?) 2. לא (אבל אם הסיכון שלך להידבק בנגיף הוא נמוך אני ממליץ לך לדחות את החיסון עד לסיום ההריון). הרבה בריאות אפי
כל כמה זמן מומלץ לחדש את החיסון אם בכלל? קיבלתי אותו לפני 7-10 שנים.. תודה