מלריה וחסר ב-g6pd
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לד"ר הלפרין ! האם מי שאובחן כסובל מחסר באנזים g6pd , (רמה של 0.4 כשטווח הנורמה במעבדה 6-26 ) אכן נהנה מחסינות כנגד מחלת המלריה כפי שכתוב כאן - http://www.infomed.co.il/glossary/g_1610.htm אם כן, האם בנסיעה למזרח הרחוק, לאיזור שיש בו סכנה של הידבקות במלריה, אפשר לוותר על נטילת התרופה לריאם? או שיש צורך בנטילת תרופה אחרת, ואיזו היא? תודה רבה, אהובה
שלום אהובה, לא! אנשים הסובלים מחסר באנזים זה א י נ ם מחוסנים באופן טבעי כנגד מלריה, ואמורים לקחת טיפול מונע (או טיפול STAND BY) כמקובל (למשל לאריאם, מאלארון, או דוקסיצקלין). הרבה בריאות אפי
שלום ! ד"ר הלפרין, אם כך הדבר, האם לדעתך, כדאי שאעביר את תוכן הודעתך זו להנהלת אתר infomed? או לחילופין, אתה מעוניין לפנות אליהם? תודה רבה על תשובתך ! אהובה