EBV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני כ-8 חודשים חליתי ב- EBV וCMV ביחד. לפי בדיקות דם אחרונות שעשיתי ב- 15/2 ה-IGG שלי עדיין חיובי ? מה זה אומר ? והאן יש מקום לדאגה ? בברכה, המודאגת.
שלום מודאגת, ה- IgG הוא נוגדן שמבטא זיהום ישן, והוא עשוי להשאר חיובי ל כ ל ה ח י י ם מבלי שיש לכך קשר למחלה עכשווית כלשהי, כך שאני לא רואה במקרה שתארת סיבה לדאגה. הרבה בריאות אפי
שלום רב, ראשית, תודה על תשובתך. שנית, רציתי לשאול האם זה הגיוני שמאז שחליתי ב-EBV אני חולה הרבה יותר משהייתי לפני כן (הייתי חולה מאז כ- 3 פעמים בשפעת+הצטננונויות חוזרות) ?? תודה מראש, גל.