אבעבועות רוח
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בני חלה באבעבועות רוח. השלפוחית הראשונה הופיעה לפני למעלה משבוע. היום הוא כבר מרגיש טוב - לא הופיעו שלפוחיות חדשות כבר כמה ימים, ואלה שישנן כבר מגלידות לאיטן אחת אחרי השנייה. שאלתי - האם הוא נחשב כבר לא מדביק, והאם נכון שלא כדאי לחשוף אותו לשמש כל עוד כל הגלדים לא נשרו? תודה מראש, אבנר.
שלום אבנר, סביר שעם התיבשות כ ל השלפוחיות הוא כבר לא יהיה מדבק יותר. לשאלתך השניה- אינני רואה בעיה מיוחדת לחשוף אותו לשמש בשלב זה של מחלתו. הרבה בריאות אפי
ביתי נדבקה באבעבועות רוח, הפצע הראשון התגלה לפני 5 ימים. אנחנות אמורים לארח בחג אצלינו ואני בהיסטריה מפני האורחים ויכולת ההדבקה שלה. רוב הפצעים נראים כבר מתביישים ומגלידים, אולם איני יודעת אם עדיין אמורים לצאת חדשים.....???