פוליו
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן ה-4 חודשים היה במשפחתון עם תינוקת בת 1/2 שנה שקיבלה את חיסון הפוליו החי בטיפות. באותו מפגש הוחלף חיתול לילדה והוכן תחליף חלב לבני ואין לי מושג אם דאגו לרחוץ ידיים. בני עצמו לא קיבל עדיין את החיסון המומת לפוליו (החיסון נדחה בגלל הצטננות וחום). האם יש סכנה להדבקות במחלה בזמן החשפות לחיסון החי לפני החשפות לחיסון המומת? מספר ימים לאחר המפגש היה לו אדמומיות בגרון ומעט חום. האם זה מעיד על הידבקות? ואם כן, האם ההידבקות היא חיסון למחלה או שחלילה קבלת המחלה עצמה? רופאת משפחה אמרה לי שלא ניתן להדבק בפוליו לפני גיל 1/2 שנה , האם זה נכון?
שלום ורד, אם בנך איננו סובל ממחלת חסר אימונולוגי, מאד לא סביר שתגרם לו תחלואה כלשהי כתוצאה מהאירוע אותו תארת. הרבה בריאות אפי