שאלה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. לפני כשנה וקצת הרגשתי בלוטות לימפה נפוחות בצוואר (בצד אחד) לאחר שנה בה לא היה שינוי בגודל הבלוטות (אולי הן גדלו קצת אך אני לא בטוחה) הלכתי לרופא אף אוזן גרון שבדק את הבלוטות במגע בלבד ולאחר שראה שיש לי שיני בינה כלואות ובדיקות דם תקינות אמר שהבלוטות הן כנראה תוצאה של דלקת בשן בינה ושיכול לקחת לבלוטות גם שנתיים להיעלם. האם ייתכן שיש לי דלקת בשן בינה למרות שאני לא מרגישה בה כאבים (רק לעיתים רחוקות) ולא נראו סימני דלקת בבדיקת דם? האם אכן זה יכול להיות הגורם להתנפחות הבלוטות והאם הן עשויות לא לעבור בשנתיים הקרובות? תודה רבה
שלום ענת, לא נראה לי סביר שבעייתך קשורה בבעיה זיהומית כלשהי, ואני ממליץ לך להפנות את שאלתך לרופא/ת משפחה או (שוב) למומחה/ית א.א.ג. הרבה בריאות אפי