שאלה .
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר הלפרין - שלום רב , עזרת לי מאוד עם תשובותיך לפני מספר חודשים ועל-כך שוב- תודה רבה . יש לי בקשה שלא קשורה לנושא הפורום אבל מאוד אשמח אם תוכל לסייע לי . 1. אני שולחת תקציר רפואי של מצבי לרופא בארהב ואני צריכה לתרגם את המשפט הבא : בדיקת כירוג כללי העלתה כי קימת מלאות בבטן השמאלית התחתונה .( כנראה , עקב הדבקויות או קולקציה או פיברוזיס ) . תוכל , בבקשה , ( למרות שאין זה כמובן תפקידך ... ) לסייע לי בתרגום ? 2. האם מקובל במכתב לפנות לרופא ( שעמו רק שוחחתי בטלפון ) " Dear Doc. xxx " או שמא יש פניה אחרת מקובלת ? צר לי שאני מטריחה אותך עם ענין שכזה אבל אני פועלת תחת אילוצים של זמן ( ותקציב ) ... תודה רבה מראש על זמנך , כל טוב ,יעל .
שלום יעל, אני חושש שלא אוכל לחרוג ממנהגי ש ל א לענות על שאלות שאינן קשורות בצורה זו או אחרת בבעיות זיהומיות. הרבה בריאות אפי