איידס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אישה נשואה לפני כארבע שנים קיימתי יחסים עם גבר נשוי כיום ובעל משפחה פעם אחת פעם אחת בקושי הייתה חדירה אך היה מגע מסויים באיברי המין וזה קרה פעם אחת. היום יש לי את בעלי וגם חבר שאני מקיימת איתו יחסים לפעמים מוגנים (קונדום) ולפעמים לא,וזה בגלל שאני בוטחת בו מאוד. האלות הן:האם מבדיקות שגרתיות ניתן לראות משהו חריג בעניין המערכת החיסונית שעלול לסמן על המחלה? האם מעצם קיום יחסי מין עם הבעל והחבר יכולה להווצר המחלה?
שלום רונית, 1. אם את חוששת שאולי נדבקת בנגיף האיידס את צריכה לבצע בדיקה יעודית לצורך כך. 'בדיקות שגרתיות' לא יעזרו לך באבחנה. 2. כל קיום יחסי מין לא מוגנים (בקונדום) עם בן זוג ש'סטטוס האיידס' שלו איננו ידוע מהווה גורם סיכון להידבק בנגיף. הרבה בריאות אפי