הידבקות בסלמונלה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ד"ר הלפרין אתמול מאוחר בערב אכלתי מרקיז שוקולד שמכיל בין היתר 4 חלמונים של ביצים חיות (לא מבושלות). ופתאום אני בלחץ: למה עשיתי את השטות הזאת ואולי נדבקתי בסלמונלה. 1. איך אוכל לדעת אם נדבקתי או לא ? 2. כמה זמן צריך לעבור מהרגע שאכלתי עד שמתפתחת המחלה ? 3. איזה סימפטומים אני אמורה לחוש כדי לדעת אם אני חולה או לא ? הרבה תודה, לי
שלום לי, 1. אם חו"ח תפתחי סמפטומים של 'קלקול קיבה' (להלן), ואם מהצואה שלך יבודד חיידק הסלמונלה, אז תדעי שנדבקת. 2. תקופת הדגירה היא בין מספר שעות למספר ימים. 3.שלשולים, כאבי בטן, בחילות, הקאות, חום או חלק מהם. הרבה בריאות אפי