כדורים להרפס והריון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי הרפס בשפתיים אשר מתפשט לפנים, לפני כחודש רופא עור נתן לי כדורים בשם Acyclo-V, למקרה שארגיש שההרפס עומד להתפרץ, בלילה הרגשתי גירודים והתחלתי לקחת ומקביל למרוח זובירקס, ואכן בבוקר ראיתי שההרפס התפרץ, יחסית לתמיד די חזק. אני מנסה להיכנס להריון ויש סיכוי קלוש שאני בשבוע השני האם יש בעיה להמשיך לקחת את ה-Acyclo-V? אשמח לתשובה מהירה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אור, ACYCLOVIR נחשבת לתרופה בטוחה למדי בהריון, אבל האם לקחת אותה או לא במצב בו את נמצאת זו החלטה שלך. הרבה בריאות אפי