cmv
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כ 8 חודשים חליתי בנגיף הcmv. להלן התשובות החדשות: cmv igg positive 164 cmv igm positive cmv igm elisa גבולי cmv igm ifa גבולי cmv igg 49% (תוצאות של מעבדת מכבי ואימות מעבדת תה"ש) ברצוני לשאול, האם עדיין יש הכרח להמנע מהריון? ואם כן, עד מתי? בתודה מראש, ותודה ג"כ על התשובה הקודמת.
שלום אירית, לצערי אין תשובה חד משמעית לשאלתך- יש המאמינים שאת יכולה כבר להכנס להריון היות וכבר חלפה מעל לחצי שנה ממועד המחלה החריפה שלך, בעוד שאחרים גורסים שעדיף לחכות עד שה- IgM יהפוך לשלילי. תשובה מוסמכת יותר את מוזמנת לנסות לקבל במרכז הארצי לייעוץ טרטולוגי בטלפון 02-6243669. הרבה בריאות אפי