ראפאפן
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לרופא שלום. במשטח גרון התברר שיש לי חיידק, הרופאה רשמה לי ראפאפן מגה ( 1000 מ"ג) פעמיים ביום. אחרי יום היו לי קצת כאבי בטן , אני חולה בקוליטיס, ולכן הרופאה הורידה לי במינון הראפאפן: לבוקר מגה 1000 מ"ג ובערב ראפאפן 500 מ"ג. למשך 10 ימים. שאלתי האם המינון החדש ( סהכ 1500) אפקטיבי ונותן לי כיסוי להיפטר מהחיידק תודה דבי
לשאלת הראפאפן, אני אשה בת 60, אולי זה חשוב.
שלום דבי, אחד הפרוטוקולים המקובלים לטיפול בבעיה שתארת הוא אמנם ראפאפן 1000X2 מ"ג, אך יש גם פרוטוקולים אחרים כגון 500X3 מ"ג. אני לא מכיר כזה שבו נותנים 1000 מ"ג בבוקר ו- 500 מ"ג בערב (אבל אני תמיד מוכן ללמוד). הרבה בריאות אפי